Ik kreeg een melding over een herinneringsfactuur, wat moet ik doen?

Je Streamz vertoont een melding dat de betaling van je Streamz-abonnement is mislukt. Wat nu? Door de volgende stappen te volgen, kan je van Streamz blijven genieten.

Check eerst het e-mailadres waarop je je Streamzaccount hebt aangemaakt. Indien je reeds aangemeld bent, kan je dit terugvinden via:

  1. Via de app: klik op ‘Meer’ rechts onderaan
  2. Via je computer: klik op het persoonicoontje rechts bovenaan

Klopt het adres? Ga dan naar je mailbox en ga op zoek naar een e-mail met onderwerp ‘Nieuwe factuur van Streamz met nummer …’

Open de mail en klik vervolgens in de mail op ‘Deze factuur betalen’.

Volg de stappen om je betaling in orde te maken.

Eens de betaling gelukt is, hoef je niks meer te doen. De volgende betaling zal opnieuw automatisch verlopen. Je kan wel in de gaten houden of er genoeg geld op je rekening staat.

Heb je je herinneringsfactuur in tussentijd betaald? Dan hoef je niets meer te doen en kan je zorgeloos verder streamen.