Waarom krijg ik de e-mail nieuw toestel geregistreerd?

Als een onbekend toestel voor de eerste keer gebruikt wordt dan krijg je een e-mail ter verificatie of je dat wel bent. Als dit toestel inderdaad van jou is dan moet je hier niets meedoen.

Stel dat je geen nieuw toestel voor de eerste keer hebt ingelogd dan vraag je dit best na bij iedereen die toegang heeft tot je accountgegevens. In deze e-mail zit een link naar de selfservice zodat je je wachtwoord kan aanpassen voor het geval het nieuwe geregistreerde toestel niet van jou is. Door je wachtwoord aan te passen zullen alle geregistreerde toestellen verwijderd worden en moet je voor elk nieuw toestel opnieuw inloggen.

Er kunnen maximaal 6 geregistreerde toestellen gebruikt worden per account. Als je inlogt op een 7e toestel dan zal het oudste actieve toestel uitgelogd worden en niet meer geregistreerd staan. Je kan op 6 geregistreerde toestellen blijven verder kijken met onbekende toestellen maar je zal wel terug moeten inloggen.

Voor je eerste nieuw geregistreerd toestel krijg je geen e-mail.