Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Waarom krijg ik een 6-cijferige code in mijn mailbox?

We hebben dit ingevoerd als een soort van beveiliging, om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar op jouw account kunnen inloggen.

Bij elke inlogpoging van een nieuw apparaat wordt er een e-mail verstuurd naar het e-mailadres waarop het account actief is. Deze mail ziet er als volgt uit: 

Wat als ik deze mail niet heb ontvangen?
  • Controleer de spamfolder.
  • Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres hebt gebruikt.
  • Als je de e-mail na een paar minuten nog steeds niet ontvangt, probeer opnieuw in te loggen of neem contact op met de klantenservice.

Wat als ik een mail hebt ontvangen, maar ik niet heb ingelogd?

Als iemand inlogt op je account, ontvang je een melding via e-mail met een verificatiecode. Als je deze melding niet herkent, verander dan meteen je wachtwoord om je account te beveiligen.

Ook wanneer je je TV wil verbinden met je Streamz-account wordt er een code gevraagd.
Kijk hier als je meer info wil over hoe dit in zijn werk gaat.