Waarom is mijn betaling mislukt? Wat nu?

Betaling via Visa of Mastercard:

  • Heb je misschien een nieuwe kaart ontvangen? Deze zal opnieuw geregistreerd moeten worden. 
  1. Klik rechts bovenaan op het persoonsicoontje
  2. Kies vervolgens voor Accountgegevens
  3. Klik vervolgens op Creditcard en geef je nieuwe kaartgegevens door.

Betaling via Bancontact :

Er zijn meerdere oorzaken waarom een betaling via Bancontact niet is kunnen doorgegaan.

  • Stond er onvoldoende saldo op je rekening op het moment van de aanvraag?

Je abonnement wordt stopgezet. Zuiver je rekening aan en heractiveer je abonnement via My Account. Je kan nadien onmiddellijk verder kijken.

  • Ben je van rekeningnummer veranderd? 

Pas je rekeningnummer aan in de My Account-omgeving. De betaling gaat dan automatisch van deze nieuwe rekening en je kan meteen verder kijken. 

  • Is je rekeningnummer geblokkeerd? 

Pas je rekeningnummer aan in de My Account-omgeving. De betaling gaat dan automatisch van deze nieuwe rekening en je kan meteen verder kijken. 

  • Is ons rekeningnummer geblokkeerd voor domiciliëringen? 

Heb je een domiciliëring geblokkeerd, dan kan je betaling van Streamz niet doorgaan. Deblokkeer je bestaande domiciliëring zelf of neem hiervoor contact op met je bank. Zodra de deblokkering in orde is, neem je het beste even contact met ons op. Dat kan onder andere via het contactformulier.

Weet je niet wat de oorzaak kan zijn? Neem dan zeker contact met ons op. We kijken het dan samen met jou verder na.