Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe kan ik mijn thuislocatie instellen of bijwerken?

Een Streamz-thuislocatie omvat de apparaten die worden gebruikt door de bewoners van één thuisadres. Je account mag alleen worden gedeeld met mensen die op deze thuislocatie wonen, en niet met personen daarbuiten.

Je stelt zelf je thuislocatie in via je televisie. Deze locatie wordt bepaald op basis van het netwerk waarmee je televisietoestel is verbonden. Alle andere apparaten, inclusief andere televisies, die hetzelfde netwerk gebruiken, worden automatisch aan je thuislocatie gekoppeld.


Volg het stappenplan hieronder om jouw thuislocatie in te stellen: 
  1. Stel je thuislocatie in.
    Ga naar de optie 'Stel je thuislocatie in' via je televisie. Je kunt per account slechts één thuislocatie instellen.

    Als je je thuislocatie aanpast, wordt de vorige thuislocatie automatisch ongeldig.

  2. Bevestigen van je thuislocatie
    Na het instellen van je thuislocatie ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat aan je account gekoppeld is. Bevestig je thuislocatie via deze e-mail, binnen 15 minuten, om verder te kunnen kijken.

    Heb je geen toegang tot jouw e-mail om de bevestiging te ontvangen? 
    Je kan je e-mailadres wijzigen via ‘Mijn account’.

Wat te doen als je onterecht een bevestigingsmail ontvangt?

Ben je de accounthouder en ontvang je een bevestigingsmail terwijl je deze wijziging niet hebt doorgevoerd? Verander dan direct je wachtwoord om je account te beveiligen.

 

Opgelet: Als je Streamz niet via een TV bekijkt, hoef je geen thuislocatie in te stellen.

Opgelet: Het is niet mogelijk om je thuislocatie via een mobiel apparaat, tablet of desktop in te stellen.