Hoe kan ik mijn thuislocatie instellen of bijwerken?
Stel je thuislocatie in
Jouw thuislocatie instellen kan je enkel via een automatisch pop-up scherm dat je te zien krijgt bij het starten van Streamz op een televisie. Krijg je deze pop-up niet te zien, kan/dien je dus geen thuislocatie in te stellen.
Je kunt per account slechts één thuislocatie instellen en je kan jouw thuislocatie dus ook enkel wijzigen als je vanop een nieuwe locatie via televisie kijkt.
Wat gebeurt er bij het veranderen van de thuislocatie?
Als je je thuislocatie aanpast, wordt de vorige thuislocatie automatisch ongeldig.
Bevestigen van je thuislocatie
Na het instellen van je thuislocatie ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat aan je account gekoppeld is. Bevestig je thuislocatie via deze e-mail, binnen 15 minuten, om verder te kunnen kijken.
Heb je geen toegang tot jouw e-mail om de bevestiging te ontvangen? Je kan je e-mailadres wijzigen via ‘Mijn account’.
Wat te doen als je onterecht een bevestigingsmail ontvangt?
Ben je de accounthouder en ontvang je een bevestigingsmail terwijl je deze wijziging niet hebt doorgevoerd? Verander dan direct je wachtwoord om je account te beveiligen.